آیین اختتامیه اولین جشنواره فروش سال ۱۴۰۲ بیمه زندگی خاورمیانه در سالن همایش‌های هتل بزرگ ارم تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه، آیین اختتامیه اولین جشنواره فروش سال ۱۴۰۲ بیمه زندگی خاورمیانه در روز یکشنبه ۲۳ مهر ماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های هتل بزرگ ارم تهران با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و سطوح مختلف شبکه فروش برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، مهدی نوروزی مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی شبکه فروش، از تمامی آنان بابت حضور گرم و پرنشاط‌شان تشکر و قدردانی کردند و همچنین اظهار امیدواری کردند در آینده‌ای نزدیک در جمع بزرگتری از تمامی شبکه فروش حضور پیدا کنند.
مدیرعامل بیمه زندگی خاورمیانه در خصوص برگزاری اولین جشنواره فروش سال ۱۴۰۲ شرکت گفت: هدف اصلی این قبیل برنامه‌ها تعامل، هم‌فکری، هم‌اندیشی و در نهایت همدلی بین تمامی اعضای سازمان‌های فروش و همکاران ستاد است که در این جشنواره به لطف خدا این امر به درستی محقق شده است.
وی افزود: بستر فعالیت در صنعت بیمه به خصوص بیمه‌های زندگی فراهم است و با حضور فعال نمایندگان و همچنین جذب و آموزش افراد جدید می‌توانید نقش موثری را در اقتصاد کشور ایفا کنید.
مهدی نوروزی در پایان صحبت‌های خود ضمن تشکر از تمامی نمایندگان شرکت افزود اگر ما امروز اینجا حضور داریم و می‌توانیم از عملکرد مثبت شرکت صحبت کنیم به خاطر تلاش‌ها و همت همه شما عزیزان است و اگر شما بخواهید می‌توانید فروش شرکت را به اعداد خیلی بالاتر برسانید.
درپایان این همایش از نفرات برتر اولین جشنواره فروش سال ۱۴۰۲ شرکت با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.